muziek voor tijdens het fietsen

Tuesday, September 23, 2014

150K!

En ja hoor. Afgelopen week is het weer gelukt. Zie hieronder de stats als bewijs. Valt eigenlijk relatief mee om die 150 km te maken in een week. Het zal straks wellicht moeilijker worden nu de herfst is ingetreden maar..........

Naast het fietsen naar mijn werk heb ik het afgelopen weekend een paar mooie fietskilometers gemaakt met mijn fietsmaatje Rene.

Waren een weekendje weg in een huisje en hebben de racefiets meegenomen. Heerlijk om je dag fris te starten met racen door de bossen in de buurt van Zwolle!

Ook deze week ben ik weer goed begonnen door vandaag 2x20 km naar mijn werk en terug te maken.

Ik merk dat het steeds makkelijker wordt om de fiets naar het werk te pakken.
Het slijt er langzaam in tot een routine. Hiervoor moest ik eerst wel even over een hobbeltje maar dat is nu klaarblijkelijk gelukt.

Op naar de volgende 150K!

No comments:

Post a Comment